neljapäev, mai 25, 2006

Päev hiljaks jäänud...

Ehk siis kaalumine toimus täna hommikul. Ja kaal näitas 72,5 ehk siis nati vähem jälle, kokku mul -2,5!
Mina, nagu näha, ei jäta midagi varuks ega märkimata, liiatiga kaalusin end siis, kui olin juba igasugu vedelikke endale sisse joonud. Nii et enam-vähem aus kaup?

Ma mõtlen, et äkki hakkab see suitsetamise-mahajätmise-kaal nüüd ka ära minema? arvutasin just, seitse kuud on möödas, oleks ka aeg.

Teine asi on selle söömisega. Ma treenerite soovituse järgi sõin vist ikka liiga palju, st et sõin ka siis, kui kõht tegelikult tühi ei olnud. Nüüd olen üritanud sättida niimoodi, et nälg ka ikka tekiks. No mitte selline, et oi-kus-nüüd-sööks, aga sihuke normaalne, mis tuletab meelde, et mmm, peaks vist sööma. Ja siis sööd mõõdukalt, mitte opmanni kõhutäie.

Ja siis muidugi see vana tõde, et suvel ongi võimalik maha võtta, sest siis sööd nagunii vähem ja organism üldiselt ei ole varumisele programmeeritud. Juhhei!

5 Comments:

  • no lahe!
    eks ta ole, meile on lapsest saati tuubitud, et söö taldrik tühjaks! ja et ikka kartulit peab olema ja kastet ja... ei pea midagi. täitsa normaalne on minu meelest kui ühel toidukorral võtad jogurtit ja paar ampsu veel midagi. ja kui taldrikutäis ei olegi täis, vaid pool näiteks hästi laiali hajutatud:) ja kui siis sööd aeglaselt ja mõnuga ega ahmi, saad samahästi kõhu täis.

    By Blogger Anu, at 25 mai, 2006 12:15  

  • no kui sa joonud olid, siis see pole aus kaal, loogilselt võttes peaks number siis ju ligi pool kilo miinust olema? kaalu homme ka ilma joomata ja siis teeme sulle uue ja ilusama numbri tabelisse :D

    By Blogger Kajakas, at 25 mai, 2006 12:52  

  • eino tere hommikust. kajakas, ega ma siis kaamel ei ole, et korraga ikka pool liitrit sisse läheb. kas see on kilodes sama?

    aga ma võin ennast homme ka ju kaaluda :) kui ma ei juhtu jälle sisse magama muidugi.

    aga praegu söömast tulnuna on selline mõnus rahulolemise tunne, kõik on hääääästi ja tore. Norr-norr-norr.

    By Blogger luize, at 25 mai, 2006 13:25  

  • heh-eh-hee, õige kaalulangetaja ongi kaamel :D

    By Blogger Kajakas, at 25 mai, 2006 13:29  

  • ähh, täna hommikul, ehk siis reedel kaalusin täpselt sama palju. nii et ega oma saatuse käest pääsu ei ole.

    By Blogger luize, at 26 mai, 2006 06:14  

Postita kommentaar

<< Home