kolmapäev, juuni 14, 2006

Langeb

Lõpuks ometi on taas põhjust sõna võtta. Kui eelmise nädala algul näitas kaal ühel hommikul 69,5 (alustasin 70 pealt), siis sain aru, et tuleb pisut tõhusamad meetodid kasutusse võtta. Peale eelmist last sain kaalu alla alles siis, kui olin kuu aega suht anorektilisel dieedil ehket ei söönud peale jogurti suurt midagi ja kaal läks alla ja kui sööma hakkasin, tagasi ei tulnud. Niisiis alustasin eelmisel nädalal oma ranget dieeti (nädalavahetus läks natuke nässu) ja täna hommikul näitas kaal 67, seega on kokku maha läinud 3 kg. Järgmisest nädalast lähen Viljandisse ja plaan on iga päev rattaga ümber järve sõita ja ema pakutavaid sööke ignoreerida ja rohkelt vett juua (sellise palavusega muidugi eriti muud ei tahagi nagunii, eksole) ja ükskord peavad need lisakilod ju ära kaduma.

1 Comments:

  • Peaks ka seda jogurtinippi kasutama. Vähemalt mingi kasu võiks sellest ju olla.
    Niipalju ma ennast muidugi tean, et ainult selle najal ei õnnestu mul kaua püsida. Aga mingi variant, et õhtusel ajal ainult pett... tuleks ju kõne alla?

    Igatahes tunnen mina täna, millise kohutava ebaõigluse ohver ma olen. Moss-moss.

    By Blogger luize, at 14 juuni, 2006 10:20  

Postita kommentaar

<< Home