kolmapäev, juuni 07, 2006

Sama

Polegi nagu midagi lisada sellele nendingule kui veelkord nentida, et kaal on sama. Isegi imelik hakkab juba, hea meel on, et midagi ei lisandu aga kurb, et justkui ei taandu ka.

Nädal on olnud üsna üksluine aga töökas. Liikumist on vähe olnud, samas ilmad ei soosi tegevust. Madalrõhkkond rõhub, ma ütlen. Katsume siis edasi sama joont hoida vist.

ps. Langesin heauskse ostja rolli ja nüüd võin nentida, et see figura tee komplekt kolmest erinevast teesordist ei tööta küll sugugi. Ostsin prooviks. Aga ei tööta, vähemalt minul mitte. Nüüd luristan endale sisse, mis veel jäänud on ja siis pöördun selle vana juurde tagasi, mis äraproovitult ainevahetuse küll käima tõmbab.

Huvitav, kas kaalu ja selle vahel, et minu arust ei maksa sööki minema visata vaid tuleb ära süüa, on mingi seos? Kas kellelgi on veel selliseid kalduvusi? Huvitav...

4 Comments:

  • Sama siin, et kaal seisab, nii et pole millestki raporteerida :( Ja mida rohkem ma mõtlen sellele, et ei tohi süüa, seda tühjemaks mu kõht läheb. Masendav kohe.

    By Blogger Aet, at 07 juuni, 2006 10:06  

  • mnjaa, eile õhtal libastusin veiniga... aga õnneks tegin veega pooleks.
    aga figura töötab kogu aeg uusi tooteid välja, mul töötab kõige paremini see nr1 aga mis ei tööta on mingi suurem pakk, kus erinevad variandid sees. kolm astet saledama figuuri poole või mista nüüd oligi.

    pöördun vana juurde tagasi, kui selle mittetöötavaga ühele poole saan, sest nagu öeldud, ega ära ei saa ju visata!

    By Blogger luize, at 07 juuni, 2006 10:41  

  • mul üks figure tee toimis nii, et seesamunegi oli vähe vedelam paar päeva ja siis nagu ei saandki miskit enam aru:)
    aga söök tuleks minema visata küll. kuigi see ei ole väga roheline, kui just mingile koduloomale ei viska. meil on õnneks koer-tolmuimeja - kui midagi söögipoolist nt maha kukub, tuleb koer tuppa lasta ja korras:). pärast on veel koer-jäätmekäitleja, ehk siis ülejäänud toidu sööb ka ära. ainuke asi, mida ta ei söö, on makra:)

    By Blogger Anu, at 07 juuni, 2006 10:56  

  • see on muidugi õige ja hea soovitus. aga mis ma linnatingimustes selle kompostiga teen, söön ära või?

    või siis hakkan tuvisid söötma. need kuramused vist ei taha mu jäätmeid.

    By Blogger luize, at 08 juuni, 2006 10:26  

Postita kommentaar

<< Home