kolmapäev, juuni 07, 2006

söögisõltlase halin

mul on väike langus (-0,5kg) ehk sain tagasi oma miinus viis kilo. Tegelikult näitas isegi nats vähem, aga kuna see number oli täna alles esimest korda, siis ma temasse eriti veel ei usu. Liiati olen ma koolivaheajastressis ja õgin iga kisa ja karjumise peale nagu ogar.
Nt: tuleb peale enesehaletsus, siis marsin kohe midagi head otsima, tuleb peale viha, siis kohe jälle külmkappi kangutama jne.

Eile sain mehelt vaba õhtu. Läksin sõitsin rattaga 10 kilomeetrit, mis on ju tore, aga läbisin ka poe, kust võtsin pudeli uut D-Lighti (2,9% alkoholi, o.33 pdl) ja karbi light corgonzolat. Ja panin kogu selle juustu kinni, üksi. Ja shokolaadi sõin. Vastik, nõrk. Aga närvid on ka läbi. Võibolla oleks õigem palderjani või midagi muud vähekalorilist süüa.

Kepikõndinud olen usinalt. Vast paar hommikut on vahele jäänud. Sõbrannaga läheb aeg lennates ja on kohe eriti tore.
Pilateses oli pühapäeval uus treener ja minu enesekindlus sai põntsu, no ei saanud poolte asjadega kohe ja õigesti hakkama. Ja peale trenni oli tunne nagu polekski õigupoolest üldse trenni teinud. Aga järgmisel päeval andsid tunda need kõhulihased, mida mul pole :D

Igal juhul jaksu kõigile ja edasi võitu poole!

Sildid: