neljapäev, veebruar 08, 2007

Ametlikult kaalujälgija

Eelmisel nädalal liitusin rühmaga. Tegelikult olin just enne seda tellinud kodukursuse, aga kuna leidsin materjalidest, et võin tasuta liituda rühmaga, siis läksingi.
Esimene nädal oli jubee raske. Mitte kuidagi ei saanud rajale. Paar esimest päeva olid täitsa okeid. Kõik alges eelmisest reedest kui kolleegil oli sünnipäeval. Seejärel nädalavahetus. Esmaspäevast taas tubli, kui vaid......poleks seda poekest meie tänaval, kus müüakse nii mõnusaid vastlakukleid. Igal lõunal töökaaslased alustavad juttu, kes läheb poodi. Ühe päeva suutsin vastu panna, olin tugev, istusin oma laua taga ja tegin tööd.
Eile oli esimene kaalumine. Arvasin, et on raudselt juurde tulnud. Aga ei, miinus 400. Mu jaoks täitsa hea. Edaspidi püüan tublim ja tugevam olla.
P.S Mulle tundub, et rühmajuhil on mingi kaval nipp kuidas inimesi rühmas paremini hoida. Nimelt näitab rühmakaal kaks kilo rohkem. Või on võimalik, et kolm kaalu, kus olen kaalunud, näitavad valesti?

1 Comments:

  • Kas kellegil on soovi alandada kaalu SÜÜES,mitte nälgides!See on täiesti olemas olen seda kogenud!On olemas HERBALIFE-tooted mis on looduslikud nagu nimigi seda ütleb.JA MIS PEAMINE KONSULTATSIOON ON TASUTA ja kui ei soovi ei pea proovima,aga aitab see kindel,mind aitas!KUI KEEGI ON HUVITATUD SIIS VÕIB MULLE MAILIDA ja ma viin Teid kokku omaala asjatundjatega.MINU MAIL janno.ilistom@mail.ee

    By Blogger Janno, at 19 jaanuar, 2010 11:00  

Postita kommentaar

<< Home