kolmapäev, veebruar 14, 2007

Kõik sujub

Kokku -3 nüüd. Pole ammu saavutustest ette kandnud, sest puudus ligipääs isiklikule kaalule ja ma kindluse mõttes ei tahtnud end muudega traumeerida või ennatlikult rõõmustada. Vahepeal suutsin kaks nädalat räigelt sporti teha, 4-5 korda nädalas 1½-2 tundi jõusaali. Siis jäin haigeks, siis sain terveks ja tegin natuke vähem sporti edasi. Praegu olen ideaalses konditsioonis kaalulangetamiseks, sest 1) tegemist on palju ja aeg kulub söömise asemel muudele asjadele 2) vaheajalt naasnuna majandan taas üksi ja üksi külmkapi sisu eest vastutada on tunduvalt lihtsam, kui manitseda teisi, et nad mingeid ahvatlevaid hõrgutisi kokku ei ostaks 3) olen armunud :) Nii et hästi. Trenniga katsun kaks korda nädalas jätkata, lisaks igapäevased jalgsiliiklemised. Igatahes paistab, et peab nii trenni tegema kui söömist piirama - kui ühega kahest patustada, läheb lõpuks kõik ikkagi luhta. Mul vähemalt on nii. Mis söömisse puutub, siis olen peamiselt taimsel toidul ja liha ega magusa järele hetkel neele ei käi. Selles osas muidugi veab :)

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home