kolmapäev, veebruar 14, 2007

Madalrõhkkond

Ühesõnaga, uimerdamine. Võibolla olen ka külmetunud. Kurk on kuidagi kibe täna hommikul.
Kaal tuleb -6. Peedisöömine on katsetamisel. Tegelt, ma kuu aega kindlasti ära ei tee, võibolla nädla, aga ei tea, kas ma tahan. Kaks päeva ja lihaisu oli nii suur, et hakka või sõrme hammustama. Ja kõht jääb ikka tühjaks. Nii et eile ma sõin lisaks peedile vahelduseks porgandit ja mõned kala-juustu võileivad. Ja mandariine. Ja küpsist. Sest siis läks käest ära natuke... AGA ma käisin trennis ka, nii et põletamine toimus.

Täna vaatame selle peediga edasi. Iseenesest on täitsa maitsev. Aga võibolla üle päeva? Miste arvate?
Pealegi, mul on neli kilo veel jäänd ainult, plaan on aastaga ühele poole saada, kes mäletab, millal ma alustasin? Et siis teaks, millal finish tuleb.

3 Comments:

  • see on ita everilt jah. mille anu raamatust luges ja siin ette kandis :)

    mul lõunane peet juba ootab. aga keegi pakub siin torti ka, ma vist tüki võtan.

    By Blogger luize, at 14 veebruar, 2007 13:23  

  • seal oli öeldud, et "pärast oli vormis" vms:)
    issand, ma ei suudaks never ever ainult peeti süüa, paar päeva lõunaks proovisin ja juba tundus, et aitab:) see nagu kõhuballastiks hea, et siis muud värki sööd äkki vähem, kui peedist kõht täis:)

    By Blogger Anu, at 14 veebruar, 2007 21:30  

  • Muide, kuidas on lood kurvidega? Ma sellepärast küsin, et mees eile tegi tähelepaneku, rinnad olevat väiksemaks jäänud. Suhteliselt loogiline, palju seal peale rasva asju on?

    By Blogger luize, at 15 veebruar, 2007 12:11  

Postita kommentaar

<< Home