esmaspäev, aprill 10, 2006

Kõht on tühi!

Lihtsalt. Näljatunne on. Kõht ei korise ega midagi, vett joon korralikult. Nätsu söön. Õnneks midagi muud süüa pole, muidu sööks vist kõike... Krt küll, mis need vabandused sellisele olemisele olla võiksidki... kuuseis, isiklik graafik...
Nädalavahetusel käisin Tartu uuemate söögikohtadega tutvumas. Crepi pannkook oli küll ülihea...
Niiet sel nädalal on hea, kui plussnädalat ei tule. Kui eelmise nädala kaal säilib, on juba väga hea. Muust nagu ei julgegi unistada. Kuigi see ajab närvi - nädalad lähevad ja kilod ei kao.
Vahepeal tuli selline käegalöömise tunne juba peale, et nohhhh, 2 nädalat kannatatud, aga nüüd võiks jälle vanamoodi toituma hakata. Külmkapp kutsub jms.
Täna lõuna ajal olin dilemma ees - mida süüa. Tuttav kaalujälgija väitis, et seljankas on väga palju kaloreid/punkte. Nii ma siis võtsingi karbonaadi. Mõnusa pekiservaga - no see selgus muidugi alles süües:) Kartuleid sõin sinna juurde küll vaid 2 pisikest, aga... kusjuures ma ei kujutagi ette, kummas toidus siis rohkem kaloreid oleks olnud, kas seljankas või karbonaadis. Menüüs olid veel hakkrull, makaronid hakklihaga, guljašš punaste ubadega ja lõhemedaljon. Minu meelest kõik suhteliselt kaloririkkad toidud. Lõhes ju ka rasva nii, et vähe ei ole.
Huvitav, kõht polegi enam nii tühi. Kas on võimalik, et kõhutäis jõudis ajju 3 tundi hiljem? Khmmmm... Vahepeal oli küll selline tunne, et sööks või lusikatäie suhkrut - seda siin töö juures õnneks leidub.

5 Comments:

  • Kusjuures näts tekitab näljatunnet. Seega tühja kõhuga ei soovitata.

    By Blogger Maret, at 10 aprill, 2006 17:07  

  • Hmm, ma olen ka tubli nätsunärija. Kas seal miskit sellist asja ei ole sees, mis kaalulangust pärsiks? rasvade põletamist? peaks toitumisekspertide käest küsima.
    Ma tahtsin tegelikult seda teada, et kas seal tulemuste/eesmärkide nurgas peab igaüks muudatused ise sisse viima? minu nime taga pole muutund kriipsugi, aga ma ise ei oska midagi teha... :(

    By Blogger luize, at 11 aprill, 2006 07:48  

  • vabanda Luize, kohe muudan.
    Ma olen mökutanud

    By Blogger Kajakas, at 11 aprill, 2006 07:53  

  • Aitäh!
    Mis puutub aga söökidesse, siis lõunasöök võib olla rahumeeli üks korralik praad. vähemalt nii väidab minu treener. Söögikohtades pakutav toit on mulle sagedasti liig, ses mõttes et liiga palju on. ja viimasel ajal olen ma seljanka söömisest loobunud, millegipärast tundub seljanka tegemise oskus meil hääbuvat. vene restorani peaks minema testima.
    minu jutu mõte on, et korra päevas võib süüa ka nats tüsedamat sööki ja mitte niiväga põdema.
    mul endal on viimasel ajal lihaisu palju väiksemaks jäänd. päeviti käin söömas TÖÖ JUURES, seal võtan tavaliselt mulgi putru, tatart või siis mingi supi. vahel ka kalaprae, aga siis poole, muidu ei jõua ära süüa.
    aga mina töötlen end alati figura teega kaa enne sööma minekut... Teine hää asi on citrocept, sihuke toidulisand, mida apteegis müüakse. telekas reklaamis kah just hiljuti. väga hea asi, esiteks tugevdab immuunsüsteemi üldisemalt, teiseks kiirendab ainevahetust. kui hommikul tühja kõhu peale võtta, siis paneb aine vahetama nigu kärin. sama olen sidruni kohta ka kuulnud, aga seda ise ei ole proovind.

    By Blogger luize, at 11 aprill, 2006 10:11  

  • nätsupaki peal on kirjas küll, et tekitab laksatiivseid nähte:) ma ei pannud midagi taolist tähele, aga kui abikaasa suitsetamist tavalise nätsu abil maha jättis, siis olevat küll mõjunud:) ta muidugi nätsutas ka mitu pakki päevas.

    ajalehes kodukolle oli huvitav jutt adik levinist ja tema dieedist. täitsa asjalik jutt tundus olema, et liha süüa ennem ja kartuleid 2 tundi hiljem, nii et pidavat kaalus juurde võtma ja nt pühadesöömingut on nii kergem üle elada.

    By Blogger Anu, at 11 aprill, 2006 11:23  

Postita kommentaar

<< Home