kolmapäev, veebruar 21, 2007

Autahvlile lähemale

Ehk siis täna hommikul -6,4. See mulle meeldib.
Söögi osas on muutust niipalju, et nüüd olen endale iga päev miski juurika tööle kaasa toppind. Peet või kaal, porgandid olid ennegi nagunii. Ja treeneriga arutledes jõudsime järeldusele, et võiks proovida ilma riisi-kartulita läbi saada. Süsivesikute vähendamise mõttes. Kui hästi järele mõelda, siis isu nende järgi ka justkui ei teki, neelud käivad enamasti liha ja shokolaadi peale. Nii et. Vaatame.

Trenniga on sel nädalal nii, et püüan esimesed neli päeva olla iga päev platsis. Sest viimased kolm päeva ei ole see võimalik, aastapäeva pidustused mujal. Ja järgmisel nädalal saab mul trennikaart ka läbi, vaatame siis, kuidas edasi toimida. Ma mõtlen, pilatesega peaks kombineerima. See meeldiks mulle.

Nii et igatahes edasi! Ma avastasin, et aasta saab täis 30 märtsil, ei jõua vist selleks ajaks eesmärgile... Aga teen mis suudan. Autahvel kutsub! :)