neljapäev, veebruar 15, 2007

Tervitused Riiast!

luize ja esta eeskuju on väga motiveeriv. tublid!

paraku ei ole mul võimalik seekord kaalunumbrit teatada, sest viibin Riias ja ühtegi kaalu pole käepärast. siiski on häid uudiseid seoses numbritega - nimelt selgus, et mulle mahuvad üle mitme aasta taas selga nr 42 riided. täitsa kenasti istuvad. kuigi lubasin, et ei shoppa enne kui soovkaal käes, ei saanud siinsetele aledele vastu panna ja nüüd on kohvris kaks paari uusi pükse nr 42. ütleme siis, et preemiaks seniste ja avansiks tulevaste saavutuste eest. ma tean, et nr 42 kõlab mõne jaoks nagu telk või nii, aga mina olen igatahes väga rahul, et lõpuks ometi leian sobiva kehakatte mujalt kui Big&Beautiful või Great&Gorgeous osakonnast. ja see on hirmus hea tunne!

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home